ahlan wasahlan...(^^,)

Rabu, 24 Oktober 2012

aNugERah DeKAn

assalamualaikum semua..
 mood still layan doaku untukmu sayang by wali band..
hari ni aku nak cerite kat korang sal hari dekan aku. alhamdulillah,, syukur coz dapat aku merasa tittle DL. ni la surat jemputan utk majlis tu..

ade nama saya lah!!!
seronok kan bile rase effort korang di hargai.. 
alhamdulillah,, tuhan bagi aku rasa nikmat ni..
mase dr david martin cakap "tahniah, anda di anugerahkan dekan... bla.. bla.. bla..." terharu dalam diri aku.. bangge aku jadi anak harapan keluarga.. semua pengorbanan dorang aku akn balas satu hari nanti sebab aku sayang dorang..

saya la tu....
ni la antare pic2 muke gembire aku.. hehe.. sijil x dapt lg,, pas cuti baru amek.. so dapat goodies.. n really seprais bile dapat coklat kadberi dr abg adib n abg hakim..  mixed nut pulak tu.. kat situ dorg tulis TAHNIAH! n ade signature dorang,, ingat dorang artis siap bg signature... hahaha,, agak kelakar di situ..


kawan2 yang banyak bantu aku.. if dorang xde,, aku pun x merasa bnde ni semua.. termasuk pensyarah yang baik hati belaka..,. n lagi satu dorang pun ajar aku jadi matang,, byk jugak ujian yang aku tempuh untuk semai sesuatu yang dinamakan "persahabatan".. each sem je,, macam2 jadi.. seronok dgn kehidupan ni.. ade je pengalaman yang aku dapat.. nangis, gelak, semua ade.. its my life.. ^-^
so ni la antare pic budak2 kelas aku yang sporting dan gile2.. 
kami 2 bpc dah sekarang~~
sem  ni aku nak usaha lagi utk yang terbaik.. semoga usaha aku dapat keberkatan dari NYA.. amin.. selagi kita bernafas di bumi tuhan,, ingatlah tanggungjawab menjadi khalifah, dan jadi hamba Allah yang solehah..
semoga kite success di dunia dan akhirat.. Insyaallah... 
#esok balik rumah sambut raya haji setelah berbulan lama menanggung rindu di hati ni#
  

2 ulasan:

  1. Memang gua dengan adib artis famous masa kini. Nak buat Camne. Shalalalala hey hoi

    BalasPadam
  2. hahaha... yola,, famous kat blog kite je la...

    BalasPadam

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.