ahlan wasahlan...(^^,)

Selasa, 23 Oktober 2012

Antara kuiz dan test

kali ni aku nak cerite pasal pengurusan projek pembinaan..
aritu lecturer kitorang bg la kuiz kire2 projek bjuta2 gune excel
oke fine!! ngaku awal x suke number..
kuiz tu dy bg tempoh 3 hari bermula hari selasa..
sekarang aku nk citer rintangan yang aku terima untuk aku jwab kuiz yang gile pening tuh..
1. selasa tu,, aku wat kat kiosk dgn khusyuknye..tapi aku hanye mampu buat sikit je.
2. hari rabu - pas abis MIS aku g kiosk sambung buat lagi. time tu puan rozlin dtg kiosk,, ape lg kne soal la.. oke,, dapat hint sikit,, proses mengira aku teruskan.. tah macamane disebabkn tension tu,, aku kene gestrik.. peh,, rase nk berguling kat kiosk tu. admit my fault coz x bwk ubat,, konon dah sihat.. nasib abg hakim sudi anta balik umah.. thanks abg hakim!. :)
3. mlam tu aku ponteng klas knegaraan coz kpale aku dah sakit sgt.. tapi aku still lagi mghadap laptop bermain dgn nombor2 tu..
4. hari khamis - tido sampai late nite,, n pagi esoknye bangon awal coz nk jumpe jgk puan rozlin. gagahkan jugak la walaupun penat.
5. fortunately,, tym anta esaimen En Yamani jumpe Dr Asrul,, n he gave us bihun.. tahu2 je aku lapar~~
6.  rushing ke lab,, n group kitorg terakhir siapkan experiment,, smentare tggu 30min siap compaction soil tu,, aku n shera mkn tepi lab fkaas,, muke tembok jer.. hahaha
7.mlm tu aku meroyan macam org mati laki buat excel tu.. menjerit2 dan berguling2.. ade test CNI plak tu esoknye.. aku x bace sgt..
8. jumaat - tggal sikit je lg y aku x thu,, so Darren n Ken tolg aku.. alhamdulillah,, berjaye jugak aku wat excel yang menyakitkan hati tu.
9. then aku tolg shera, kitorg siapkan kat PNS.. aku ngaku mmg aku penat giler2 tym tu,, n tym jawab paper CNI aku tido.. dasat kan.. aku pun tak thu ape aku merepek kat paper tu.. rase nk nanges ade gak.. mase aku tolg shera tu,, agak tertekan gak,, tp nasib aku bukan yang melenting x tentu pasal. kesian kat shera coz dy trase kot aku ajar dy mcm x nk ajar. so kitorg berjaya print out n anta pkul 3.. kitorg g klas basic engineering,, cadang nak hilangkn tensen dgn jogging ptg tu,, tp hujan tersangatlah lebat.
 n lastly ni lah hasil dari kuiz tersebut..........
tengokla markah tu... ^^

alhamdulillah,, n shera got 9 1/2.. :)
 yang agak mengejotkan bile puan rozlin nangis,, dy da pendam lame kot ngan prangai kitorang ni.. hurmm..
                                   ********************************************
harini,, hari yang agak padat,, 3 test dan 1 presentation..! lepas je MIS test,, PPP test.. ha!!!kene wat excel.. lepas je bace soalan tu,, aku x tau nak buat camne.. ak x tahu nk stat cane,, 30min aku stuck. sampaila shera tunjuk kat aku starting,, barula aku bole buat!!
nape aku jadi camtu?? mybe aku tak tolong shera sangat kot.. kan dah kene.. 
then, presentation and basic engineering punye test batal.. menjerit satu kelas macam baru abes spm.. seronoknye!!!!!
luckily,, ken treat me kfc last evening.. ^-^ 
ops,, kami x kongsi 1 pinggan tau.. hehe
adakah kite kedekut ilmu jika kite mmg tak tahu ape2??..*sentap* jadi saya mengaku kalau saya tak tahu,, memang tak tahu,,so, jgn push saya mcm2.. 










2 ulasan:

  1. Kami tahu perasaan test cancel. Kami tahu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. adekah abg hakim org 1st bace entry kite??*pantas!*

      Padam

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.