ahlan wasahlan...(^^,)

Khamis, 11 Oktober 2012

BeRuANg HiLL

Kalau last2 week aku camping kat selangor,, kali ni aku pegi ke kem motivasi kat melaka.. 
kalau dulu aku duduk kat hutan,, kali ni aku duduk hotel,,
kalau dulu aku mandi air terjun,, tapi kali ni aku mandi swimming pool,..
kalau dulu aku main kotor tapi ni duduk dalam ekon jer...
hahahaha.. lain sgt2..
ni sara,, dy christian,, dy pjam tudung aku nih,, comel,,
 kalo dy masuk islam aku nk bg name aisyah.. aku da cakap kat dy da..

rolyselra orbintang ngan haziqah saleh

kami budak rumah sewa
kem ni pegi ngan budak kelas.. budak construction!! hati keras..
yang best org yang selalu carik pasal ngan aku x pegi..
kat sini x stress.. dpt tmbh byk ilmu,, lbih2 lg ilmu agame..
QULHAQ CONSULTANT.. name sykt y bg motivasi kat kitorang..
so kitorng ni diuji or blaja knal warna diri..
"who i am?"
aku dapat biru- seorang yang jiwang,, sukakan kedamaian,, mls cari gaduh,, selalu mengalah,, pendam perasaan,, tapi lame2 bile meletop mmg dasat la.. 
grup aku dketuai aliff,, penolong ijat,, bendahari aku,, setiausaha melin,, peguam azie,, peguam bela avlyn.. 
1stly dorg suh aku jd peguam bela,, tp aku bukan reti gadoh..haha

dinner bersama

kat lobby hotel
mlm tu kitorg stat buat surat tender,, dan alhmdulillah group kami pling byk dapat tender dan duit,, drpd group pling sikit dwet,, akhirnya kamilah juara..  pening gak bile kire duit yang bribu2 tu..
lastly nape duit yang jd cagaran dlm kem ni,, sifu ckp,, mase akn dtg,, mmg duit yang menjadi rebutan,, duit pun bole sebabkan pergaduhan,,jadi carik peluang utk dapatkan duit tu..

xtvt yang diadakan antarenye,, kapal pecah,, saman menyaman,, jadi buta,, bawak belon gune kerusi n kene ikat guna benang,, kutuk org kat belakang,, nanges2 tu mmg ade la...

xtvt yang wat aku sedar blaja memaafkan n mintak maaf,, jd aku pun mintak mmaf kat ex bff aku dulu,, hm,, dy blas ptg ahad,, if dy bls mlm tu mmg aku akn ke depan n bace mcg tu,, mtak pendapat sifu taj.. mcg dy blas mls aku nk cter.. biarlah dorang nak fitnah aku macam2,, asal Tuhan sayang aku..

avlyn kaur

we are sahabat

kenangan swimming pool

santai petang
hm,, ni cter best,, malam sabtu,, 12.30tgh malam tu,, kami satu bilik mrangkap kwn baik dan budak2 umah sewa memulakan aktiviti gila kami,, terjun swimming pool.. terbaik lah!!mane x nye,, budak lelaki xde,,dorang da mandi ptg tu ngan budak prempuan lain.. turn kami malam la..hahaha.. tp x thula kalo ade yang mate keranjang.. ceitt dasar jantan.. esoknye baru kami thu tempat tu keras n sebab tu dy ttup lmpu swimming pool tu wktu mlm,, kitorg hnye mandi bertemankan bulan dan samar2 lampu jalan..
esoknye juge,, di waktu tazkirah subuh,, sifu taj tanye,, sape prempuan mlm td yang mndi kat swiming pool??ade bukak tudung x?? tertunduk2 kitorang.. hehehe..

geng mandi malam

mls nak citer pjg2.. hm,, satu bende terkesan dalam hati aku,, pasal budak lelaki kelas aku yang ramai x suke dy.. dy byk pndam prasaan,, dgn prngai dy y org x berkenan,, ego tggi sgt,, mcm2 aku dgar.. but dy baik gak ngan aku,, dy kate dy tgok aku macam adik dy kat sabah tu,, pnah blanje kat kl sentral aritu,,nk tumpangkan kete,, mcm2 la.. tp sikap dy rmai x suke.. aku ni x kesah kwn ng sape2.. dlm hati aku pun ade myampah kat dia.. program akhir bile sifu suh kami luah ape2 je,, so dy g ckp kat depan,, dy tahan,, tetibe dy kejang,, tym tu macam malaikat maut mmg betol2 kat tepi dy,, siyesly aku nanges teros tengok dy camtu,, nk tolong x bole,, dapat tgok je,,. aku sayang semua kawan2 aku..masuk tu 3x dy kejang depan aku.. huhu..

aliff,, ijat n azizie

clasmet saya

tuan amir, legend,, naufil n apih..

saya dan sara

boooo

aweks

bersama sifu taj

kat sini aku blajar untuk hargai kawan2 aku,, "aini, kamukan doremon,, doremon bole keluarkan apa saja,,  tapi kamu x boleh keluarkan diri kamu dari ingatanku".. ayat dari sorang sahabat ni.. dahla kacak..haha.. bile dy cakap camtu,, aku garu kepala n cakap,, gile!hahaha..  aku mmg sayang dgn semua kawan aku.. sebuah nilai persahabatn tidak boleh dibeli walau dgn tender yang berjuta2 ringgit,, semuanya tersimpul atas dasar kasih sayang dari hati yang suci.. kamu semua yang hidopkan saya atas pentas ini :)

kertas ni ditampal di blkg kite,, n org lain pun komen sal kite.. haha..
yang palin byk comel ;p

fatin yang hots

gitar pinjam jap..hehe


tu je picture yang aku dapat rakam kan.. gambaran yang terbaik dalam otak sendiri.. kamu seperti bulan yang menyinari malam kala gelap datang menjelma.. biarlah kami mati dalam sebuah ukhuwah yang di bina.. 
rizwan, shafuan, safwan

frensss

saat dia kejang..

eksaited menyanyi

bile kawan2 datang tolong,, walaupun dy agak jelik

boboiboy

naufil my architect

panjang2

kawan yang best

jino or jony??

ho ha

zul kalah bola.. haha

my group

pendek2

shera..

ciwek giler minah due ekor ni...hahaha :p

sahabat selamanya...


NORAINI IDORUS-construction management-

2 ulasan:

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.