ahlan wasahlan...(^^,)

Selasa, 23 Oktober 2012

KAsuT & sAHabAT


dari sahabat ke sahabat
surat cinte...

cube tengok kasut kat kaki korang??
brape harga?? dah lame pakai?? hargai x??
citer kali ni agak menyentuh hati aku sikit..
blog aku mmg ditulis mengikut citarasa ku.. hehe..
just nak share kali ni,, 
syukur dgn ape yang korang ade skrg,, mungkin org lain x de ^-^

DEAN LIST!!4.0.. senang ke nak dapat?? kalu x pulun betol2,, gigit jarila..
hm,, but he said to me "saya rasa saya x pegi anugerah tu sebab saya xde kasut. yang saya ade kasut tu je, bolehke naik ke pentas?" bertakung air mate aku dengar.. phew...*sensitip*
so, kami satu rumah nak share duit belikan dy kasut..
after discuss gak ngan abg adib n abg hakim,, dorg pun nk join n dorang sudi tolg belikan dtambah sponso transpot..
alhamdulillah,, tuhan je dapat balas jase baik dorang..

deco kat kotak kasot



*******************************************

hari sabtu tu,, aku, abg adib,, abg hakim,, n kyra pegila carik kasut tu kat summit.. setelah berpusing2,, akhirnya kami jumpe ape yang kami cari.. semestinye sepasang kasut ye,, bukan pau goreng inti kacang.. hahaha... 

abg hakim, aini comel, abg adib
so tym kelas isnin petang,, kami pun wat la seprais kat dy.. oke,, tym ni ade sedikit pic yang sempat snap utk rakamkan senyuman stanley :)
mule2 tym bagi gift...

see,, his smile! :)

saya suke buat org lain senyum wpun saya menangis

can u think his feeling??

eh,, menyibokla,, tepi sikit!!

smile n smile :)
STNLEYESTER ANAK POLIS.... his name.. 4.0 sem 1,, sem 2 x thu plak.. hehe.. kalo aritu aku cakap dy kristian,, tp sbenarnye dy xde agame la.. hehe.. silap.. n ni pulak gambar hosmet2 saya yang turut menjayakan seprais ni......
ziqa, aini, stanley, ema, wani n aida





shikin n farah



























"aku x kan berhenti, menemani dan menyayangimu hingga matahari, x terbit lagi, bahkan bila aku mati, ku kan berdoa pada Illahi, untuk satukan kami di syurga nanti......
tahukah kamu, apa yang aku pinta,di setiap doa, 
sepanjang hariku,tuhan tolong aku,
 tolong jaga dia,tuhan aku sayang dia"


hargai apa yang korang ada sekarang sebab mungkin 1 hari nnti,, tuhan akan tarik balik nikmat yang kita ada,, jangan ingat kita hanya berada di atas..
cuba tanya, kenapa kadangkala Allah pisahkan kita dgn org yang kita sayang? :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.