ahlan wasahlan...(^^,)

Rabu, 17 Oktober 2012

KIosk~

minggu ke tiga aku keje kat kiosk..
makin la  ramai peminat datang serbu..
wuhahaha bizinyer....

stress ke?? x la,, pnat sikit je..
ape pndapat korang kalau ade yang cakap,, "yang ko keje watpe?? blaja jela,, kalo xde duit cakap,, kitorang boleh bagi"..<--ayat sentap sampai susah tido malam..
heran sangat la plak aku??hahaha.. gelak jahat!!

oke,, citer pasal kiosk!!
"selamat dtg kak,. hm, kami ade aiskrim kon, sundae, n float.. utk kon, satu scope..RM1.50,, sundae 2 scope dlm cup RM2,, ade drezel ngan topping,, float plak air A&W dan satu scope aiskrim,,RM2.50 aiskrim ade prise coklat, vanilla, papermint ng  yang ni butterscotch.."

tu lah antare skrip aku kat kiosk.. aku keje betol2 waktu aku free.. free sikit2 aku malas.. same je macam keje aku tym cuti b4 ni,, hahaha.. teringin keje malam tapi mak x bagi.. hurm....

partner aku,, stanley..dak christian,, so kiut.. budak pandai.so,, bile kat kiosk,, aku buli dy terang mcm2 kat aku.. hahaha,, aku mmg jahat!! tada~~ actually,, aku baru knl stanley diz sem.. selame ni mmg dy rapat ng geng umah sewa aku ni,, aku kan lonely ranger,, masuk je mane2.. haha.. so tetibe,, rapat la ng stanley :)

lupe plak nk citer pasal manager.. ngeh3,, ni part y bez ni..
kitorang under abg adib.. yeke?? ape2 jela..
abg adib,, curly hair like hafiz awan nano.. so cute!!
tegas,, tapi sbenarnye caring ^-^
bile abg adib senyum,, comel je!!
bile nak nyanyi lgu awan nano abg adib??hahaha
abg hakim.. konon prasan hensem,.*buwerk*
but,, ade yang aku suke bile dy bcakap,, bukn sebab suare dy,,
but ayat dy,, motivate!!besh2... like it!! :)
dapat manager baik hati~~ seronok~ keep it up eh abg2!!
heee.. thanks coz jd baik kat kitorang,, blanje waffle,, anta balik rumah..ha,, care coz kene gestrik plak aryni.. toin2,, sory... ape tah lagi,, tu je kot... hahahaha... (gelak jahat!)

oke,, nak study lg,, next week byk sangat test.. huhu.. so stress,,. waaaa da nk balik kampung la!!.. aku dah homsick sgt nih..1st tym x balik rumah selame ni.. hurm,, dats y each nite,, my mom n dad will come in my dream... wuhaaa terharu T.T ..
pengalaman bekerja ketika hujan..

ni luahan hari ni...
aku hepy dgn hidop aku ni walaupun ade bnde yang aku x dapat setelkan sampai sekarang.. haha,, masalah, mane bole lari ~~







3 ulasan:

  1. gambar terakhir psycho gler!!! hehe.

    BalasPadam
  2. kan weh.. aku rase nk trus suap scope je kat customer2 tuh.. hahaha.. sampai tetibe aku gestrik smalm.. ni real punye insiden...

    BalasPadam
  3. macam best je kerja kamu, untung2 lekat sorang,, wahahahaha

    BalasPadam

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.