ahlan wasahlan...(^^,)

Isnin, 3 Disember 2012

cAmeROn StORy


cameron? 1stly aku pun tak tahu nape aku berminat nak pegi.. so aku bagi je name.. time tu aku fikir nak tebus balik coz family trip haritu aku x dapat ikut pegi cameron.. nak la rase jugak,,. dan berite yang tersangat baik cameron kalini aku dapat sponsor.. sape tak seronok dapat taja kan,, walaupun keterujaan aku untuk pegi cameron tak sehebat ke kota singa tahun lepas..
sabtu malam tu kitorang bertolak la ke cameron dengan percutian hanya satu hari.. majoriti dalam bas tu budak kelas aku mmg meriah dgn hilai tawa walaupun sakit badan duduk dlm bas..
hari sabtu pagi,, pas solat subuh kitorang gerak ke air terjun lata iskandar. just tgkap gamba je..
jejaka 2 BPC

2 orang akak ex dip yang suke carik pasal dgn saya

gugurlz BPC

eh,, cek da tinggi la... haha


jino and stanley my partner

aini, sara n ziqa

welcome!

after puas bergambar kitorg pun bergerak ke bharat tea.. ladang teh... kat sini aim utama membeli teh2 yang ditempah oleh mak.. teh strawberry kat umah dah abesla~~  impian terbaru aku,, memiliki satu tanah kat ladang teh ni.. boleh wat rumah kat tengah2 tu..
gadis idaman jejaka kacak.. haha

impian untuk beli ladang teh ni

time ni mmg la semua muke ceria.. 

hensem sgt ke dia ni sampai ramai yang nak sangat?pfft.. tapi kalini dy jadi hero..haha
pastu kitorang pun bergerak ke tanah rata.. tempat yang aku tunggu ialah MARDI.. semangat nak makan aiskrim kat situ,,, ni lah yang aku nantikan..haha.. bangah suh aku try.. oke,, mmg tak tipo,, betol2 sedap... toppingnye betol2 stroberi..aku makan 3x.. tp bile time nak up x sempat nk makn sampai 10x... haha..
muke ziqa xde perasaan kat bunge

bunga???hahaha

beznyer kalau dpt tedy bear besar camni

bff

teruja sara makan strawbery coklat

aiskrim ni la aku makn 3x

setelah dipromote,, dorg pun beli jugak
then kitorang ke taman rama-rama... aku beli kaktus utk si comel kyra and si cantek shera.. oke what??haha... tapi sumting happen,,, trip ni sebenarnye sampai situ juga,, tapi... jeng.. jeng.. jeng...
bas kami rosak.... tersadai tepi jalan dekat dgn Kea Farm.. hari mula senja~
bermula la episod survival kami.... 
kitorang habiskan la mase dengan berjalan tanpa hala tujuan dan menaburkan wang ke kedai2 tepi jalan.. nampaknye memang kene bermalam.. bile tanye hotel,, semua penuh.. memang free in charge dalam bas la jawabnye..
hobi baru-menjaga pokok kaktus
hari mulai senja.. yang aku ni tahu tido dan bangon.. g makan masuk bas,, tido balik.. hujan lebat kat luar.. so ramai yang g jalan jauh2 x reti nak balik dah.. tersadai kat masjid sejauh 4km.. nasib ade si hero safwan tu,, kawan dy duk cameron tolong amek anta pegi bus.. dorang sampai bus da midnite.. time tu la aku dah x bole tido.. dengan kesejukan yang menggila walaupun air cond dah tutup..
so aktiviti mengacau org tido bersame si kecik haniza.. haha.. safwan pun mule la join aktiviti nakal aku.. kitorg memang gile2 camni... lagi2 bile aku dah duduk sorang,, yela partner sebelah aku dah tido dgn pakwe dy kat belakang.. ustaz hafiz x cakap ape2 pulak,, luasla tempat tido aku malam tu..walaupun sebenarnye sebelah aku bakal tempat duduk safwan.. legala coz dy nak jugak tido kat enjin bas tu..haha..
gambar kontroversi legend and hafiz

kacang hantu nak pegi carik sarapan
kesian si safwan ni tahan sejuk coz sweater basah.. time ni tah mane prempuan2 yang gile kat dy tah.. aha! satu citer sal safwan dgn aku,, org cakap muke kami same?betolke??haha.. tak tahu~ tapi kami mmg kawan baik.. pagi kat cameron... mmg sejuk giler2... kitorg pun menghabiskan lagi wang kat situ.. x pasal percutian 1 hari bertukar ke 2 hari 3 malam.. mase balik tu,, muntah beramai2 dalam bas.. aku?? steady makan biskut sambil urut2 mangse muntah.. terok betol perangai aku... alhamdulillah kitorang sampai ke batu pahat 10malam.. letih sangat2.. 
otw balik BP

percutian yang tak dijangka sangat ni byk yang aku belaja.. pasal kawan yang care kat aku sampai kene marah coz x bawak ubat gestrik :p,, paling banyak pasal persahabatan... terima kasih semua...
sayang korang sangat2... muah3...







2 ulasan:

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.