ahlan wasahlan...(^^,)

Khamis, 13 Disember 2012

12.12.12

sesungguhnya cinta itu fitrah..
tetapi kepada siapa kita menabur cinta itu..
cinta Agung hanya kepadaNYA
adakah kita benar-benar berada di bawah cintaNYA

hidup ni selalu berkisar tentang cinta. tapi betulke itu cinta?, mungkin itu sayang? ataupun suka?. diri masih kebuntuan mencari jawapan.

tarikh  haritu memang cantik.. ramaila yang megupdate status. aku x ketinggalan jugak kat twitter...
tarikh harini pun cantik 1/2/34 hijrah.
n lagi satu tarikh yang mungkin bermakna buat seseorang, tetapi tidak untuk aku. 20.12.2012..

12.12.12..
abang adib nak jumpe kitorang kat kafe TSN.. hm,, aku dah tahu sebab abg adib dah gitau dinner haritu.. tersentap dengar.. tapi aku x sampai hati nak bagitau jino n stanley, biar keluar dari mulut abg adib sendiri.
abg adib cakap "kiosk tukar orang, jadi korang diberhentikan,." tengok muka stanley n jino tym tu terus berubah. muke terkejot sikit...
tapi abg adib bg offer kat kitorang wat part time kat siswa save.
still in my mind,, accept it or not...hurm...

kiosk~
kat sini byk yang aku belajar. 1st time aku dtg, mulut saje gatal tnye ade keje x..
so, waktu aku kat kiosk tu aku kenal abg adib n abg hakim.. my manager..
abg adib yang garang bg aku dulu,, sampaikan rase hepynye nak melompat ke bumbung biler tahu dy tak pegi uum, rupe2nye abg adib yang baik hati n tegas,, x lupe jugak busy..caring ade sikit kot..
Abg Adib ade mase lagi x utk kite kacau abg Adib main PS time tgh keje?? T.T
abg hakim  muke bajetla hensem,, n aku ingatkan sombong coz time kat uum,, dia mmg x penah kot tegur kitorg junior ni,,, tapi rupenye bile dy bercerite,, x abes2 n to be continue...
abg hakim bile abg nak sambung cter abg,, baru sampai form4,, pasni kite dah x lepak kat kiosk. T.T
stanley pulak dulu time tahun 1 mmg selalu senyum n tegur semua orang,, tp name aku dy x penah kenal kot.. waktu aku ajak dy keje,, sebab budak rumah yang ckp dy rajin, jujur, bla..bla.. bla..
bile kenal,, memang betol dy la yang paling rajin..
pasni kan stanley kite dah x same2 susun air tin dalam freeze..
jino pulak aku ajak keje coz aku takut handle kedai sorang.. mule2 mmg agak janggal,, dlm kelas pun jino bukan selalu tegor aku,, tapi bile kat kiosk jino la paling byk cakap..
pasni x de karaoke same2 dgn jino kat kiosk..
akak garang??? xde citerla..hehe

sem ni aku dapat pengalaman keje kiosk.. siswa save masih dalam ptimbangan..
kiosk la buat aku manage time,, disiplin,, n jadi rajin..
alhamdulillah busy kat kiosk pun x effect study...
assignment, carrymark n final project semua ok..
ade aiskrim coklat.. tu y aku suke..

cokelat!haha

dekat ATM

mase ni kitorang amek cbrn abg hakim.. RM300

Hujan n traffic jammed waktu petang 

aku sayang kiosk.. pengalaman tak kan tercipta jika kita tidak mampu laluinya sendiri.. :)
#fokus to final exam..


2 ulasan:

  1. Untuk pengetahuan, saya hensem dan tidak sombong.



    Sekian.
    Hiks.

    BalasPadam
    Balasan
    1. uh????bile nak sambung cerite eh abg hakim,, baru sampai form 4 ni..

      Padam

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.