ahlan wasahlan...(^^,)

Jumaat, 7 Disember 2012

DiSeMBeR dAtaNG laGi~

masih panjang jalan untuk ditempuh
surah al - asr mengisahkan masa yang menunjukkan manusia sentiasa kerugian..
mane taknye dah asyik melagha,, fb,, twitter,, blogger,, movie,,
final dah makin dekat.. 

bulan 12 tahun lepas,, banyak benda jadi kat aku,
sesuatu yang menjadikan aku hilang dari dunia sebenar, bukan seketika,, tapi sampai sekarang terasa..
bulan 12 juga mengajar aku erti persahabatan dan perkenalan antare musuh dan lawan..
bulan yang menyebabkan 2 insan terpisah,
serta bulan yang sinonim dengan penipuan dalam dunia aku
sehingga kan aku takut untuk menghadapi bulan ni pada tahun ni..

tapi bulan 12 ade banyak peristiwa bersejarah dalam family aku
bezday mak n abah,, bezday bangah n kak idah , anniversary wedding kak ma jugak..
dan.... bezday dia yang aku buang jauh...
hopefully,, bulan 12 tahun ni memberi memory baru untuk aku.. 
im not perfect person,, accept me n guide me please
insyaallah i will be a good muslimah... amin :)


2 ulasan:

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.