ahlan wasahlan...(^^,)

Rabu, 28 November 2012

saya buat untuk kawan saya

assalamualaikum semua :)
minggu yang penuh dengan final projek
alhamdulillah, baru menyiapkan projek bangunan komersial 6 tingkat yang berkos 58 J kat Pagoh
dan baru je menyiapkan projek Pengurusan Projek Pembinaan.
pasni sibuk dengan iklan komersial fakulti.. selain presentation dan interview dari pihak atasan yang bermula minggu depan. ni lah di nama kan student~

dalam kebusyian aku untuk menyiapkan projek, aku sempatkan jugak balik rumah.
aini kalau boleh tiap minggu nak balik..
orang rindu nak cium pipi mak abah la~~hehe
bile dah balik banyak la ceramah percume..
hehe.. pasal makan paling banyakla,

btw, baru lepas gastrik yang tahap kaw2 punye..
1 hari aku terlantar,, time tu aku menanges, yela kalau mak ade mesti mak suapkan makanan, urutkan, bg mkn ubat.. haha.. tapi bile dah jauh, nak tggu org suap,, mmg xde la,, gagahkan jugak diri bangun g carik makanan. tapi aku bersyukur jugak rumate aku bangon 5 pagi tolong urutkan setelah 2 jam aku tanggung sakit sorang2. time tu mulela pikir pasal kematian.. tapi serius la, mase tu mmg sakit sangat.. yang aku mampu hanya tido dan tido.kalau aku bangun pun untuk makan n pastu muntah. bile aku baring je terus tertido. derite ni selama tiga hari berturut-turut. kuantiti aku makan hanyalah lebih kurang 3 suap yang dapat diterima. time nak makan punyela siksa sampai dipaksa-paksa.

hari esoknye memang nak pegi tengok wayang dengan kawan - kawan. dua tiga kali jugak aku pikir, boleh tahan ke aku dgn sejuk dlm cinema n dengan wayang yang silau tu,, boleh pening tambah dgn ramai org,, takut jadi pitam mcm mase kat kedai bju dulu coz crowded dgn org. tapi cam x best kan bile kawan2 korang dah eksaited tahap gaban nak pegi tetibe disebabkan ko sorang sume tak jadi pegi. dan ko pun ajak kawan - kawan pegi dengan niat untuk gatherkan kawan - kawan  yang dah lame x lepak same2. maklumla course lain2. nak jumpe setakat kat trek, tu pun if tak hujan.

jadi kuatkan semangat bangun pagi . sakit tu semua diketepikan dan dengan riangnye bertolak la ke BP Mall. aku pergi untuk luangkan mase same dgn kwn2 aku tapi tetibe lain yang aku rancang lain yang jadi. mase tu mmg cdey jugakla, tapi salah aku coz x inform awl2 or missed communication menyebabkan ade yang termoody.
aku minta maaf eh korang..
tapi time tu memang aku tersangat la sedih bile jadi camtu. ade jgk yang mengatakan menyesal keluar. semua impian aku untuk buat org happy dan senyum berkecai camtu je.

kat sini cume nak cakap, aku sayang kat semua kawan - kawan aku. kalau boleh aku nak buat semua kawan2 aku tersenyum.x pela kalau aku tanggung derita sorang pun, asal korang gembira.x nak dah nangis2 pasal pakwe2 korang.. haha.. kalau aku boleh tolong korang selagi termampu aku tolong. nak suh aku datang 3 pagi pun boleh kot~~ korang nak cerite ape ke, insyaallah aku jadi pendengar setia. mungkin hari ni korang pinjam bahu aku, kalau esok hari aku boleh tak aku pinjam bahu korang pulak?
aku harap kite berkawan till jannah. xde yang musuh or x puas hati.. aku ikhlas kawan dengan korang sebab aku sayang kat korang.. terima kasih sudi jadi kawan aku :)

rise of the guardian's memang best.. thanks abg adib belanje wayang ^-^

untuk kawan2 yang saya sayang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.