ahlan wasahlan...(^^,)

Isnin, 24 Disember 2012

a DiNneR fOr Us~

aSSalamuAlaikum antum,,
bersyukurlah dengan apa yang kita miliki,, dan jangan kufur di setiap nikmat pemberianNYA :)

sangat sweet bile seorang lelaki boleh masak banyak jenis lauk dalam satu mase..
dengan cepatnye dah siap..
tada~~
the best dishes is my favourite,, tom yam..
dapat makan tom yam org thai masakla...
thanks 4 fullfill your promise.. haha~~
kalau hari2 camni konpemla bertambah giler berat badan aku..
memang sepadan gelaran doraemon yang budak kelas mmg bagi..

oke,, x nafikan memang sedap..
aku masak x sesedap die masak kot.. haha..
bile aku masak kari 1st time pun nak kecoh2.. *bangga
ehem,, tapi lagi sedap la mak aku masak coz my mom is the best cooker..
hahaha... miss u a lot mak.. 

keletihan abg bob, abg hakim n along..

kangkung and tom yam

udang goreng tepung

im here like a dream - Nangkam Restaurant Kg Baru 

ikan masak 3 rasa
eh yang ni bukan!!ni kari ayam aku... hahaha

aha!!my favourite tom yam.. ni tom yam susu
thanks for the great dinner abg adib :)

klcc view..  
the nervous part is meet his family.. haha.. asal tah clumsy aku datang.. 
Apa yang terjadi di kemudian hari hanya tuhan yang tahu..
the best for us was written at arasy
smile will make you more stronger ^-^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.