ahlan wasahlan...(^^,)

Sabtu, 3 November 2012

BiAr BiDaDAri mEncEMBurui diRimU

bile duduk rumah bangah,, mestila aku nak keluar..
so macam biase, ikutla kak idah n kak ma g keje..
org lain sibuk keje,, aku sibuk buang duit...
haritu janji keluar dengan shera,, cosmoworld.. hehe..
hari sebelum tu da keluar g KLCC dgn abg adib..

selit sikit la kisah menarik mase keluar dgn abg adib..
mase jalan dekat laluan untuk ke LRT dari pudu,,
aku jalan la sambil pegang kit kat yang abg adib bagi,,
muke teruja nak mkn coz lapar..
tetibe abg adib tarik beg aku,, tpinga2 jugak la aku...
tahu kenapa???
AKU NAK TERLANGGAR, OR TERSEPAK OR APE YANG SEWAKTU DENGANNYA,, SEORANG PEMINTA SEDEKAH KAT LORONG TU,, YANG TENGAH BERSUJUD KOT..
lbey kurang la... peh!!! sikit je lg..
mggeletar jugak pas kejadian tu...
siyes!aku x kan lupe..
seram sejuk sampai sekarang...
teruja di candylicious
back to the story...
sementara tunggu shera,, aku g la Pesta Buku Islam kat tingkat 2 tu..
xde ape yang menarik minat aku,, kecuali buku CHICKEN SOUP FOR THE SOUL..
dalam versi melayu,, sbelum ni english punye..
tp disebabkan shera da sampai,, aku bla cepat2 n janji nak dtg balik dapatkan buku tu..

after je breakfast kat panetone, kitorg g la Times Square..
mmg x ingat dunia kitorg main kat cosmoworld tu..
naik rollercoster 3x,, main langgar kereta 2x.. 1st aku drive sorang, 2nd aku bwk shera..
mase main yang pusing2 tu,, ade budak sorang ni,, tercabut tudung.. peh,, kesian betol...
best ever memory with u shera..
boleh jadi iklan
after je solat asar kat kl sentral, aku hantar shera balik..
aku terus ke pesta buku islam,
tetibe aku terpandang buku ni,
BIAR BIDADARI MENCEMBURUI DIRIMU...
macam best jer,,
tetibe mesej masuk bagitahu yang along da sampai..
aku pun terus je la bayar,,
at least bertambah bahan bacaan aku sebelum tido..
CHICKEN SOUP FOR THE SOUL?? mane?
agak2,, bidadari boleh cemburu x dengan aku nnt??


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.