ahlan wasahlan...(^^,)

Sabtu, 3 Mac 2012

spongebob squarepants..

tengah wat statistic,, tetibe tensen.. so memang layan spongebob jap la..
dalam byk2 kartun,, y ni aku paling minat.. knpe?? tgok mate die,, comel.. hehe..

kat sini ak dpanggil doraemon,,bukan sebab aku bulat eh..haha.. cter bermule tym malam wat project akhir autocad(last sem 1).. dalam klas mmg ak senyap,,. tym discuss,, ak tnye la kat grup dak klas dkt situ ,, tetibe de sorang dak laki klas cakap suare ak mcm doremon.. pastu dorg sume pun ubah suare jd cam doremon.. doremon la sangat.. x pasal name tu still mlekat sampai sem2 ni.. haih sabar jela..
comel gak kan...

 kat rumah aku memang x kn tggal spongebob.. kul 5 je ak da kat depan tv,,walaupun aku g cc,, or kuar jln2,, kul 5 aku akan rempit kerana spongebob..hehe.. comel seyh.. slalu kalau abah ade kat depan tv tyme tu,, mmg mase tu x dapat la dy nk kacau ank dare dy sorg ni.."kartun je" kate abah.. "hehe,, bukan slalu bah,, abah gune tv lain eh..".. btuahla dpt ank cam aku ni..
tengok mate dy tu... comel sangat..
nilai frenship yang diterapkn tu mmg bagus.. pastu spongebob yang sentiase ceria wlaupun byk masalah dy gak.. spongebob bg ak byk motivasi.. 
okela,, nk sambung study,, diz sem terlampau hectic..subject marketing,, HRM,, statistic, reka bentuk seni bina, teknologi binaan,titas, EC,, pling bez koko taekwando..wachaa...
sem ni,,saya x nak dekan da,, saya cume nak 4.0.. amin..
aini,, you can do it.. take it easy,, sabar make your life is different from other..

--->alhamdulillah,, rezeki dlm bank bertambah.. so,, bole bg dwet kat mak n abah ntok kenduri kak lita nnt,, n cadang sponsor kasut kulit ntok hantaran tunang kak lita.. t nk carik kat mall ng pb.. nk wat pelaburan cket utk mase depan.. :) pling penting,, x nak sentuh ptptn.. g tab da melepas,, naseb g young ade jd pengganti.. 
(bile harta itu disedekah ke jalan ALLAH walaupun dlm keadaan susah, insyaallah harta yang kite miliki x kan berkurang tetapi akan bertambah)
"SEDEKAH dengan ikhlas,, walaupun dengan sekadar SENYUMAN"
ALHAMDULILLAH YA ALLAH,, KAU BERIKAN KU PELANGI SELEPAS HUJAN.. KU HARAP PELANGI INI SENTIASA ADA..
the special person said it to me.. "cintai apa yang kita buat,, buat apa yang kita cintai.."  :)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.