ahlan wasahlan...(^^,)

Khamis, 22 Mac 2012

Ape Yang Aku Nak??


tweet...tweett..bunyi ncet aku ptg td kejotkan ak dari tido..mestila bez,, da la klas sume cancel,, pastu dapat date kat kfc lagi,, balik bilik,,kenyang terus shut down..so mcg bunyi camni..
from kak ma : sila sms ape hajat ko.. nnt ak pertimbangkan,,
wah,, terus celik mata aku..besday lame lagi,, tapi ade org offer..haha..n ak mcg kak lita..
conversation by my love galaxy y..
me : ko mintak ape?
kak lita : aku mintak kasih sayang je..haha
me : eleh ko pnye mesti mahal..aku nak mintak kete la.. bole x?
kak lita : haha, melampau siot.. mtak dslr,,bole tgkap gmbar ak t..
me : 2 ko punye.. ak nk suh dy kotakan janji dlu,,letak tv lekat kat dinding tu kat umah,, pastu pasang astro.. ak dapat sII cam kak idah jadi la..
kak lita : banyak betol pmintaan ko 2..haha..ak nk 4ward kat kak ma
me : 4ward la.. tapi aku x rase nak sII, ncet ak ni pun aku campak je..ak nak kawen..bole x??haha.. t la aku pikir lg,, ko mtak ape?dpt i pad bez gak..
kak lita : gatal..aku mtak sponsor kenduri jer..

so ape yang aku nak??duit?no need lar,,ptptn pun x usik lagi.. kalo korg jadi aku,,korang nak ape ea?? not really big dream,, but it interesting and usefull..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.