ahlan wasahlan...(^^,)

Khamis, 22 Mac 2012

Aman Kampus


malas citer,,tapi nak gak..
hari Training Of Trainee(TOT)

task yang menarik bile fasi suh wat impian kat kapal terbang kertas n layangkan,, ak wat tapi ak bawak je,, bile abg tu tnye,, bile nak mendarat
"saya x nak biarkan impian saya jatuh,, kalo boleh saya nak biarkan dy terbang tinggi.."
yeargh,, big clap coz u're thinking out of the box..hehe..
baju y dapat,, besar giler,, gune kepakaran dapat oter jd fit cket..huhu
the day o f activity.. -kampung parit daun..
ak kene kemas surau ng shera,, tym ni,, banyak la insiden2 pelik n menarik..
makcik-muke adik ni xde masalah langsung,,(dlm hati,, aku ttup sume problm ng senyuman ak)
abg fasi- betol tu mak cik muke senyum jer.. cam budak2..
senior llaki- tingkatan 1??hahaha..
petang tu,, aku masuk pertandingan anyam ketupat.. 5 ketupat.. jeng3... kalah~ student cume 3 orang jer,, yang lain mak cik2..hehe..kire bakat terendam aku hebat..
aman kampus terbaik..


aini and shera... phewitt..

abg fasi yang ak minat..haha

muke serius aku memang hodoh..hoho

tengok tu,,kalah pun tapi sempat siapkan 5ketupat..lambat cket jer..

tu la citer aman kampus..paling bez dapat pengalaman.. huhu..
p/s-penat ngan kelas teknologi binaan,, belaja ikat bata,, main mortar,,kene marah ngan dak laki coz pegang mortar tu,, (mortar bole rosakkan kuku n kulit).. alah,, ade aku kesah??


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.