ahlan wasahlan...(^^,)

Rabu, 25 September 2013

sweet 20 UTHM-my dreams become reality

ulang tahun sambutan uthm ke 20..
u kitorg sambut dgn orkestra dari university of singapore dan kombo uthm..
mmg bestla..aku ni suke jugak instrumental ni.. lagi bile dorg bwk orkestra beethoven..

dan yang paling gempak bile artisnye Alyah n Anuar Zain...
hahaha... dari dulu bile dgar ade konsert anuar zain dlm radio aku teringin nak pergi.. tp konsert die mahal x mampu den.. aku betul2 suke lagu sedetik  lebih tu..

cane aku bole dapat tiket...? tiket hanyela utk lecturer dan vip sahaje termasuk plajar kanan.. petang tu dgn kecewa aku mlangkah keluar beli mknan... maghrib aku balik rumah cume merasa hampa je.. tetibe kawan si farah hosmet aku tipon cakap ade 2 tiket free.. ape lagi menjerit aku suh farah bg aku satu jugak.. x kesahla dapat dduk zon F pun... alhamdulillah rezeki aku utk dapat tiket konsert pkul 8.. masetu pkul 7.30.. klam kabut mmg aku makan sikit je... hahaha..mandi pun tak basah.. dan aku sanggup bawak farah naik moto.. hehehe... cool..

akhirnye aku dapat dengar jugak lagu sedtik lebih tu secara live... a part of memory in my life.. twink2 :))

simfoni orkestra..

zon f tapi dpt dduk kat zon b

dengan farah

alyah

anuar zain

ajari aku, ketulusan hati, sedetik lebih... terpukau

tercapai jugak impian aku nak dgr anuar zain nyanyi live... :))




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.