ahlan wasahlan...(^^,)

Rabu, 25 September 2013

JuNiOR dAy

assalamualaikum...
salam minggu ketiga utk semua warga degree
mesti da byk kan final project korg dapat... takpe aku sanggup sentuh blog aku utk citer kat korang sebab aku ni study ikut mood datang je... hahaha...

harini cerita pasal cmc day
hari yang mane senior akan buli junior.. tak buli la... cume buat aktiviti antare kitorg2...
so tempat kat fakulti purple milik uthm..

mule2 aku mmg nak balik rumah...aku mmg ade penyakit homesick sejak dari sekolah menengah walaupun rumah aku dgn sekolah hanyela setapak je,.. tp aku rindu jgak si dia.. haha.. so aku tak jadi la balik sebab jarang kitorang nak spend mase together.. then petang sabtu tu jgk die nak pegi cameron.. 

jadi demi berjumpe adik2 (yeke....?) terpaksela bangun awal pagi sabtu.aku amek shera kat taman u.... mule2 aku dah terfikir,, x kan aku jadi fasi y lari2 tu lagi... masak la macam thun lepas aku dah bungkus.. tp bile sampai mar ckp aku jage checkpoint dgn abg adib... hehehe.. berlari kgembiraan aku... dah mcm menang loteri..  kbetulan atau ade y arrange aku pun tak tahu... tp aku hepy..

checkpoint kitorg kene kupas kulit kentang then hancurkan kemudian dibuat bentuk dadu,.. dan akhirnye dipaksa makan.. teamwork jgk ni.. aku da pernah rase mase kursus tmb dulu.. yuck!!mmg geli.. same je cbb fasi y jage same kan.. tajuknye... sama rasa..

kami fasi yang berjaya.. konon...

gambar bawah my classmet.. azeem n syazwan.. 

haa gambar atas kiri my twin dan aweknye,,.hahaha

dan ini saya dgn die.. hehe

assistant yang paling rajin dan sentiasa ade kat tepi utk tolg...myibok...hahaha


shera dan abg ejat...

mohamad adib! you are under arrest coz u are stole my heart...
:))

dan ini buah tangan dari cameron... ingat jugak die...





p/s : Ya Allah kekalkan kebahagiaan ini kami utk selamanya.. amin :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.