ahlan wasahlan...(^^,)

Isnin, 25 Februari 2013

pERLukaH kAum ADam pERgi biLA si HaWA suDAh beRPunYA..??

sempat lagi aku menulis entry disaat org lain tengah sibuk carik PAM, JKR, CIDB atau membuat design model jambatan utk structural analysis subject..

citer kali ni pasal si hawa yang terasa si adam pergi.. kenapa?? oke,, senang cerita camni la.. persahabatan korang memang baik, x dapat dinafikan.. boleh ketawa bersama, menangis bersama....... senang citer mmg dia la si adam yang selalu bagi si hawa ni pertolongan.. eh tapi aku x citer pasal sorang adam je yang si hawa ni kawan.. maksud aku dua atau tiga,, atau dah menjadi satu geng.. kalau satu tu dah dianggap mcm bestfriend sangat,, dan aku setuju dgn entry abg hakim mengatakan
sahabat dan cinta??

Betul Ke Antara Lelaki dan Perempuan Tak Boleh Jadi Bestfriend?


dan one fine day,, si hawa dah bercouple dgn si adam yang lain.. hei hotsetafff betolla hawa ni,, dah la ramai adam kawan dgn dia,, lastly adam yang tu jugak dia pilih.. *kalau hati dah cinta~~

dipendekkan cerite,, si adam yang baik dgn hawa ni dah x jadi geng, dah jarang contact,, mesej,, atau bertegur sapa.. bile tanya,, hm ko ade balak da, xpela aku x nak kacau.. "eh??"

krikkk... krikkk.. krikkk.. *janggal

ohhh,, memang camtu ke yang hawa kena rasa bila dah bercouple.. x berani dah adam lain nak kawan,,. aiyyoyoo,, belum kawen lagi ma~~
kalau dah kawen yela terikat,, kene jage hati masing2,, x kan ko nak hang out dgn lelaki,, pastu suami ko kat rumah cuci kain.. tapi kalau pakwe korang yang tak bagi korang hang out dgn kawan2,, hm,, kesian dpt pakwe mcm tu.. bole stress..

for me,, aku lebih rindukan sahabat, org yang dah lama dgn kite,, x perlu dibuang macam tu je.. sometimes sahabat lebih faham kite..kawan macam dulu suda,, no heart feeling or touching~ 

so x kesahla,, bile nak anggap macam adik,, abang,, or kembar,, eh?? lalalala~~ asalkan kite tetap akan jadi kawan sampai bila-bila.. pasal jauhkan diri?? aku sebagai hawa tak tahu ape yang difikir oleh adam,, mungkin takot kacau,, yela kot2 balak dia serang gune parang,, or sebenarnye dia ade hati kat hawa tu?? so dirasakan macam loser?? hmmm~~
x mo la jadi camni.. x perlu sorok ape2 kalau kite dah memang kawan

yang si hawa pun same,, dah kalau berkepit je ngan balak tu,, x ke sakit mate org tengok,, hmm,, x bosanke..?balik mesej n gayot.. byk pulak cerite~~ nanti kalau ade problem dgn pakwe,, kawan jugak korang carik.. so pandai2 la bahagikan masa antara sahabat dan cinta..

p/s-pandaila jaga diri kalau korang dah berpunya,, jgn buat macam orang dah kawin pulak..
peringatan utk aku jugak sbenarnye.. :]
*huh!adekah aku dah berpunya??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.