ahlan wasahlan...(^^,)

Jumaat, 22 Februari 2013

BuKit TaBUR, KL

cuti semester 3, sibuk rancang pegi mendaki.. Beroga Hill la,, dan byk tempat lagi yang konon2 kitorang nak berjimbe.. lastly aku hanya menjejakkan kaki ke bukit tabur, setapak, kl.. cadang adela dalam 9 org,, 4 lelaki dan yang lain perempuan,,salah sorg lelaki tu ex si pipah ni, tapi akhirnya,, tinggal 3 orang.

aku, pipah and anwar.. sape anwar?? kawan pasum pipah,, bile die kat uthm jadi kawan shera, n now jadi kawan aku jugak.. n disebabkan aku,, shera jadi kawan pipah.. ni cerita cuti sem2 bile aku ajak shera join bowling n karok dgn geng2 aku.. semua nak sangkut paut.. hahaha

1st check point,, semput jugak aku.. dah lame bersenang lenang kat rumah kot.. kalau kat u ade jugak jogging ptg2 dgn main badminton.. mule2 nak tinggal je dlm kereta,, penat dgar bebelan anwar tu,, aku naik jela.. n lastly sampai checkpoint 7.. pakcik kat bawah tu ckp,, ade 6 je checkpoint.. aik?? tapi kitorg rase mmg ade lagi checkpoint y kitorg x naik..

kami
1st checkpoint
kali ni pipah tak bagitahu mirul.. hepy gile muke dy



budak semput ni
si pencari pasal


ade je idea dy nak kenekan aku
lakonan semata


6th checkpoint
topi yang berjasa


tetibe checkpoint 3
sape tangkap gambar ni???


bez betol ble da sampai checkpoint 7
belakang tu empangan air



anwar yang poyo

pipah yang sweet

nampak KLCC dari sini

aini yang comel
blurpp.. blurppp..


anwar penyibok no 1

kesian fifa main sorg2

start mendaki pukul 10 pagi dan sampai 1 tghari.. then kitorg turun n carik makanan.. melantak coklat mase kat atas tu.. lapar~~ pas solat jamak,, kitorang carik tempat mandi.. destinasi seterusnya Gombak.. gombak bayk air terjun.. tapi yang kitorang pegi ni Sungai Sendat, tempat org asli kot.. pastu xde org lgsung.. kitorang bertiga lagi la..

#Mase ni muke aku tersangat la gelap dan menggelupas,, sebab berjemur kat teluk batik.. mandi laut sampai x ingat dunia,. hampir lemas,, naseb ade abg sedare aku tarik bwk g dasar.. aim utk belajar berenang.. aku hanya tahu apungkan badan je.. huh!

*cuti panjang nanti selain buat biskut raya mane lagi tempat utk bercuti ek???




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.