ahlan wasahlan...(^^,)

Ahad, 6 Mei 2012

Aku di Uji LaGi~~

arghhhhhhhhhh nak jerit pun tak gune...
da due malam ak x tido siapkan drawing rumah tu... last nite,, ak pun bersengkang mate la tak tido nk siapkn drawing tuh.. tkebil2 mate mgire, mgukur, n byk lagi la.. dgn tekad pasni ak da x nak sentuh,, nak concern kat model rumah atas air n autocad plak..marketing punye wlayah iskandar x siap lg.. 
alhamdulillah,, aku dapat siapkan tym azan subuh tgah berkumandang.. lega sgt~ after solat subuh,, aku pun tggalkan drawing ak atas meja n dttutup ng krtas soaln dgn hrapan takde la pape bnde jatuh atas drawing ak.. ni hasil last nite....
complete!! 2 hari x tido mlm..

then ak pun masuk tido~~ tetibe kul 10 pg ak dgar rumet aku bising2 cter baju dy bsah kene air hujan.. dgn scare spontan ak bgon n ckp,, "ea,,tgkap luar tu tutup kn??lukisan ak!!".. nak nges pun tak gune da... bile aku tgok.. 
 

mmg melalak la aku pg ni.. rmy gak simpati but ape dorang bole tolg??.. faiz cakap,, ade hikmah di sebalik tu..shera pun ckp bnde same.. sume org mmg suruh ak wat balik..pgajaran gak utk ak.. simpan bende pntg lain kali.. so today,, pas je ak mandi,, ak duk lg menghadap papan LK tu.. mkn pun tah ke mane.. mood ak mmg bgang gler!! tah sape rajin bukak tingkap pg2.. x nampk ke lukisan ng laptop ak kat atas meja tu?? nk marah pun x gune.. bnde da jadi.. wani ckp,, redhakan je aini.. yer,, aku tatau mggu ni bape kali ak nges da.. hm,, ak di uji lg.. :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.