ahlan wasahlan...(^^,)

Khamis, 12 April 2012

mid sem

jeng...jeng..jeng...
stat gak cuti,,penat dgn xtvt kampus.. so mule2 ak x balek umah,, ak g umah noen dulu.. ni kali ke-2 ak stay umah dy,, then hari sabtu g jalan.. x g mane pun,, juz mid valley yang membosankan.. then ak amek tiket ntok pulang ke kg halaman...
 oh yearghhh...asyikkk....
mule la aku rancang hidop aku.. so mule2 berguru dgn kembar aku,, nina... 
tadaaaaaaaaaaaaaaa...hasilnye,, menggunakan bakat terendam....
aini,shera,wawin,fazilah....
(ntok letak kat ncet)



jersi utk bro faiz...
(special utk letak kat kete)

ni la cubaan kali pertama.... hehe,, cantik2..
(sape lagi nk puji kalo bkn diri sndiri :p)


yang gelap ni,, utk alam syah...
(kire aku x lupe kat kwn yang slalu wat aku gelak..haha)

yang ni maman yang buat..kirenye dak kecik ni ade bakat gak..haha

bende2 ni bole wat duit...wow....cayalah....

ape lagi aku wat kat umah?? selain assignment,, ak pun dapat amanat dari mak utk siapkan barang hantaran kak lita.. ni kali ke-2 dlm hidop.. dulu ak siapkan hantaran kawen bangan kaler peach... tema kak lita utk tunang,, putih+merah... so dengan daya kreativiti aku......
phewiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttt.....
kotak ni,, dihias renda kat tepi2..

raga rotan,, diselit bunge ros..




ni hasil yang simple dari aku.. time ak nanti,, ak nak wat sendiri 100%...x nak org lain kacau.. barula puas hati..hahaha(gelak sin can).. aku punye mesti lagi best dari kak lita(hantaran,, mas kawen,, duit,, kenduri,, sume ak menang cbb ak last prempuan..,)..amin....... oke,, cuti nk abeh da... 4.0 di hati..
p/s-->kak lita,, purse ntok hantaran x beli lagi..nnt eh,, kene carik y kualiti cket...huhu

1 ulasan:

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.