ahlan wasahlan...(^^,)

Rabu, 27 Mac 2013

GaIN wEIghT

assalamualaikum semua..
harini aku nak citer pasal azam aku utk naikkan berat badan.. kalau perempuan lain sibuk ngadu yang umur macam ni berat dah naik n risau akan gemok,, tapi aku risau berat aku tak naik2.. dulu aku penah try produk appeton,, ni aku try produk nutralife..
 aku x makan ke??

hahaha.. betul2 salah.. kalau ikutkan aku la orang yang asyik carik makanan dalam rumah ni.. sarapan pagi,, nnt pkul 10 akudah lapar balik.. so y aku prasan la jadual utk aku makan tiap hari ialah,, pkul 8, 11, 2, 4, 6, 8, 11.... time ni la perot aku mintak diisi makanan.. tu pastu aku tido,, di akhiri dgn minum susu.. tapi kalau aku tgah stay up,, pkul 4 pagi pun aku bole masak scallop y mmg bekal aku dalam freeze tu..
aku x makan megi... hehe..

 tapi.. tapi.. aku mkn x banyak pun,, aku akan mkn,, pastu dah kyang... x lame tu lapar balik.. cepat betol makanan aku hadam.. bile makan,, makanan tu x habis tu la aku kne  marah.. T.T

bile aku skip je jam makan aku kat atas,, mulela perut aku masuk angin dan sebu.. aku malas la nak layan perut ni sbenarnye,, penat nak asyik makan.. dah bile perut aku masuk angin,, gestrik aku dtg la.. mase tu hanya Tuhan je tahu sakitnye.. time tu nak makan pun x lalu,, wlaupun korang tunjuk ayam kenny rogers depan aku.. T.T

mmg habit aku la,, dalam kelas akan mkn coklat.. dgar lecturer tu bebel,, perut aku ikut bebel sekali.. tiap hari aku mmg akan ade stok coklat cadbury hazelnut saiz besar dlm beg.. dulu kerap aku buat camni,, skrg kurang sikit da.. ramai jugak y tegur,, ko lapar ke??

citer pasal genetik,, mak aku dulu before kawen macam aku la,, pastu skrg da berisi la jugak.. tapi aku tak nak la bile dah kawen nnt berisi sgt2,, nak jadi macam kakak sulung aku,, anak dah 2,, tapi maintain 50kg.. y sorang kakak aku atas aku ni,, terlebih pendek pulak,, dulu punyela tembam,, tp skrg slim balik.. abg aku pun gemuk lepas kawen.. kawen la cepat,, mesti gemok??eh? *gatal..
orang cakap,, org bahagia ni berat akan naik,, aku bahagia x?? hahaha

#x sabar nak balik cuti mid sem next week,, rindu mak n abah,, anak buah wafa y byk cakap da,, wafiq y bajet macho,, piya y semakin tembam... dan insyaallah tahun ni,, dapat anak buah baru  :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.