ahlan wasahlan...(^^,)

Khamis, 24 Mac 2011

my DrEam


impian saya??
satu jer..
y saya hrap since saya jejakkn kaki kat kolej matrikulasi johor ni..
npe bru skrg nak tulis??
x tau..saje nak cter wat motivasi sume..
saya nak....
MAK & ABAH DATANG LAWAT SAYA...
saya ank tbuang??x la..
since,,saya msok cni,,bangah y anta..kk n abg blaja jauh2 mak n abh anta..
sy sorg x dpt rase kseronokn bler tgk prents dtg..
sy sdar y abah mmg tak tau bwk kete jauh2,,
tp sy rase cdih sgt lg2 bler kwn cter sape dtg amek??
msg2 da plan dgn fmily..tp saya??
cume tgk tyap mggu parents org dtg..bhagianye mereka...
sy tumpg gembire..
so fmily dcide along y amek..
tp along bz..so ak??
ptus hrap??da redha lame da,,
tapi bler sy call mak smalam,mak kate nk dtg..
wah sronok sgt..sy share ng kwn baek sy..
tharu bler dy kate y doa dy tcapai,,dy x tau cane nak wat sy gmbire jd dy sntiase doakn y prents sy dpt dtg jnguk sy wpun sekli...
tharu smpy sy mgalerkn air mate..
alhamdulillah sy dpat kwn cmtu..
sy blaja,,doa tu pnting n jgn ptus ntok bdoa cbab Tuhan Maha Mendengar..
terime kasih..saya harap impian saya btol2 tcapai..(^^,)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

blog ni ditulis seske hati dan mengikut citarasaku.all written here are absolutely reserved by me.